Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5704
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ФУНКЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ
Автори: Іванова, А.В.
Ключові слова: професійні функції
інженер-педагог транспортного профілю
професійна підготовка
вищий інженерно-педагогічний навчальний заклад
майбутній фахівець
професійна діяльність
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Іванова А. В. Характеристика професійних функцій інженера-педагога транспортного профілю / А. В. Іванова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 97-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку інженерно-педагогічної діяльності, що полягає в органічному поєднанні функцій інженерної і педагогічної діяльності. На підставі аналізу наукових праць визначено функції представника інженерної галузі. Схарактеризовано визначені дослідниками функції педагогічної діяльності в інженерно-педагогічній галузі. Визначено особливості професійної освіти, яка спеціалізується на відтворенні провідного складника продуктивних сил суспільства – кваліфікованих працівників для всіх галузей матеріального і нематеріального виробництва, а також для різних видів виробничої діяльності. Зважаючи на суть професійної компетентності майбутнього техніка автотранспорту, визначено суть і роль інженера-педагога транспортного профілю у професійній підготовці такого фахівця. Проведений аналіз наукових праць із висвітлення функцій представника інженерно-педагогічної галузі різних спеціалізацій дозволив автору визначити і схарактеризувати професійні функції інженера-педагога транспортного профілю: проектувально-конструкторську, організаційно-управлінську, технологічну, навчально-виховну, науково-дослідницьку. Кожна з визначених функцій передбачає наявність певних знань і умінь майбутнього фахівця, формування яких має забезпечувати професійна підготовка у вищому навчальному закладі. Визначення функцій уможливить пошук шляхів забезпечення ефективності професійної підготовки фахівця інженернопедагогічної галузі транспортного профілю до виконання цих функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5704
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова А.В..pdf488,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.