Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5704
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T11:13:43Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T11:13:43Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Іванова А. В. Характеристика професійних функцій інженера-педагога транспортного профілю / А. В. Іванова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 97-104. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5704 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто специфіку інженерно-педагогічної діяльності, що полягає в органічному поєднанні функцій інженерної і педагогічної діяльності. На підставі аналізу наукових праць визначено функції представника інженерної галузі. Схарактеризовано визначені дослідниками функції педагогічної діяльності в інженерно-педагогічній галузі. Визначено особливості професійної освіти, яка спеціалізується на відтворенні провідного складника продуктивних сил суспільства – кваліфікованих працівників для всіх галузей матеріального і нематеріального виробництва, а також для різних видів виробничої діяльності. Зважаючи на суть професійної компетентності майбутнього техніка автотранспорту, визначено суть і роль інженера-педагога транспортного профілю у професійній підготовці такого фахівця. Проведений аналіз наукових праць із висвітлення функцій представника інженерно-педагогічної галузі різних спеціалізацій дозволив автору визначити і схарактеризувати професійні функції інженера-педагога транспортного профілю: проектувально-конструкторську, організаційно-управлінську, технологічну, навчально-виховну, науково-дослідницьку. Кожна з визначених функцій передбачає наявність певних знань і умінь майбутнього фахівця, формування яких має забезпечувати професійна підготовка у вищому навчальному закладі. Визначення функцій уможливить пошук шляхів забезпечення ефективності професійної підготовки фахівця інженернопедагогічної галузі транспортного профілю до виконання цих функцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійні функції | uk_UA |
dc.subject | інженер-педагог транспортного профілю | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | вищий інженерно-педагогічний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | майбутній фахівець | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ФУНКЦІЙ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іванова А.В..pdf | 488,2 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.