Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700
Title: | НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ |
Authors: | Давидова, Ж.В. |
Keywords: | інформаційна компетентність науково-методологічні підходи системний підхід синергетичний підхід герменевтичний підхід знаково-символічний підхід |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Давидова Ж. В. Науково-методологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 32-39. |
Abstract: | У статті проаналізовано основні науково-метологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів вишів. Доведено, основним методологічним підґрунтям є системний, інформаційний, синергетичний, герменевтичний та знаково-символічний підходи. Застосування системного підходу дозволяє розглянути педагогічний процес як цілісне явище і є основою до проектування педагогічної системи. За допомогою реалізації інформаційного підходу в навчанні забезпечується одержання й накопичення знань людиною, зберігання й передача нею отриманої інформації. Застосування синергетичного підходу означає створення умов вибору й представлення кожному суб’єкту можливості індивідуальної траєкторії досягнення мети, стимулювання самостійності мислення й прийняття відповідальних рішень. Герменевтичний підхід дозволяє реалізувати складну взаємодію між інформацією та знанням, висуваючи на перше місце суб’єкт. Застосування знаково-символічного підходу у навчанні дає можливість визначити основні складники певної системи, її особливості, можливості і рівень взаємодії та взаємовпливу. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Давидова Ж.В..pdf | 499 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.