Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидова, Ж.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T11:07:03Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T11:07:03Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Давидова Ж. В. Науково-методологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 32-39. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні науково-метологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів вишів. Доведено, основним методологічним підґрунтям є системний, інформаційний, синергетичний, герменевтичний та знаково-символічний підходи. Застосування системного підходу дозволяє розглянути педагогічний процес як цілісне явище і є основою до проектування педагогічної системи. За допомогою реалізації інформаційного підходу в навчанні забезпечується одержання й накопичення знань людиною, зберігання й передача нею отриманої інформації. Застосування синергетичного підходу означає створення умов вибору й представлення кожному суб’єкту можливості індивідуальної траєкторії досягнення мети, стимулювання самостійності мислення й прийняття відповідальних рішень. Герменевтичний підхід дозволяє реалізувати складну взаємодію між інформацією та знанням, висуваючи на перше місце суб’єкт. Застосування знаково-символічного підходу у навчанні дає можливість визначити основні складники певної системи, її особливості, можливості і рівень взаємодії та взаємовпливу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | науково-методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
dc.subject | герменевтичний підхід | uk_UA |
dc.subject | знаково-символічний підхід | uk_UA |
dc.title | НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Давидова Ж.В..pdf | 499 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.