Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ж.В.-
dc.date.accessioned2018-06-18T11:07:03Z-
dc.date.available2018-06-18T11:07:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДавидова Ж. В. Науково-методологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ / Ж. В. Давидова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 32-39.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5700-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні науково-метологічні підходи до проблеми формування інформаційної компетентності студентів вишів. Доведено, основним методологічним підґрунтям є системний, інформаційний, синергетичний, герменевтичний та знаково-символічний підходи. Застосування системного підходу дозволяє розглянути педагогічний процес як цілісне явище і є основою до проектування педагогічної системи. За допомогою реалізації інформаційного підходу в навчанні забезпечується одержання й накопичення знань людиною, зберігання й передача нею отриманої інформації. Застосування синергетичного підходу означає створення умов вибору й представлення кожному суб’єкту можливості індивідуальної траєкторії досягнення мети, стимулювання самостійності мислення й прийняття відповідальних рішень. Герменевтичний підхід дозволяє реалізувати складну взаємодію між інформацією та знанням, висуваючи на перше місце суб’єкт. Застосування знаково-символічного підходу у навчанні дає можливість визначити основні складники певної системи, її особливості, можливості і рівень взаємодії та взаємовпливу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectнауково-методологічні підходиuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UA
dc.subjectгерменевтичний підхідuk_UA
dc.subjectзнаково-символічний підхідuk_UA
dc.titleНАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Давидова Ж.В..pdf499 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.