Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639
Назва: МЕТОД ПРОЕКТІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ІНФОГРАФІКИ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ КІБЕРБЕЗПЕКИ
Автори: Матвійчук-Юдіна, О.В.
Лобода, С.М.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається специфіка використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у студентів кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 125 «Кібербезпека» під час лабораторних занять з навчальної дисципліни «Комп’ютерна графіка». Розглянуто теоретичні засади використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у майбутніх бакалаврів кібербезпеки, які базуються на принципі тісного зв’язку науки і практики. Проаналізовано зарубіжний досвід формування та визначення фахових компетентностей, представлений в «Індустріальній Моделі Кібербезпеки», що застосовується в якості стандарту професійної підготовки у вищих навчальних закладах США та багатьох інших країнах світу. Представлено методичні рекомендації щодо впровадження проектної методики на лабораторних заняттях з теми «Інфографіка» у майбутніх бакалаврів з кібербезпеки. У якості прикладу запропоновано розглянути виконаний проект об’єкту інфографіки, створений на основі прикладного програмного забезпечення Photoshop, що унаочнює основні положення Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf.pdf763 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.