Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639
Название: МЕТОД ПРОЕКТІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ІНФОГРАФІКИ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ КІБЕРБЕЗПЕКИ
Авторы: Матвійчук-Юдіна, О.В.
Лобода, С.М.
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається специфіка використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у студентів кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 125 «Кібербезпека» під час лабораторних занять з навчальної дисципліни «Комп’ютерна графіка». Розглянуто теоретичні засади використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у майбутніх бакалаврів кібербезпеки, які базуються на принципі тісного зв’язку науки і практики. Проаналізовано зарубіжний досвід формування та визначення фахових компетентностей, представлений в «Індустріальній Моделі Кібербезпеки», що застосовується в якості стандарту професійної підготовки у вищих навчальних закладах США та багатьох інших країнах світу. Представлено методичні рекомендації щодо впровадження проектної методики на лабораторних заняттях з теми «Інфографіка» у майбутніх бакалаврів з кібербезпеки. У якості прикладу запропоновано розглянути виконаний проект об’єкту інфографіки, створений на основі прикладного програмного забезпечення Photoshop, що унаочнює основні положення Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33.pdf.pdf763 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.