Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМатвійчук-Юдіна, О.В.-
dc.contributor.authorЛобода, С.М.-
dc.date.accessioned2018-03-19T10:37:44Z-
dc.date.available2018-03-19T10:37:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5639-
dc.description.abstractУ статті розкривається специфіка використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у студентів кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 125 «Кібербезпека» під час лабораторних занять з навчальної дисципліни «Комп’ютерна графіка». Розглянуто теоретичні засади використання методу проектів у процесі формування компетентності з інфографіки у майбутніх бакалаврів кібербезпеки, які базуються на принципі тісного зв’язку науки і практики. Проаналізовано зарубіжний досвід формування та визначення фахових компетентностей, представлений в «Індустріальній Моделі Кібербезпеки», що застосовується в якості стандарту професійної підготовки у вищих навчальних закладах США та багатьох інших країнах світу. Представлено методичні рекомендації щодо впровадження проектної методики на лабораторних заняттях з теми «Інфографіка» у майбутніх бакалаврів з кібербезпеки. У якості прикладу запропоновано розглянути виконаний проект об’єкту інфографіки, створений на основі прикладного програмного забезпечення Photoshop, що унаочнює основні положення Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМЕТОД ПРОЕКТІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ІНФОГРАФІКИ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ КІБЕРБЕЗПЕКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33.pdf.pdf763 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.