Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5568
Title: ВИЗНАЧЕННЯ ПІДХОДІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ
Authors: Лазарєва, Т. А.
Рибакова, О.О.
Keywords: харчова галузь
інженер-технолог
особисто-орієнтований підхід
діяльнісний підхід
системний підхід
компетентнісний підхід
Issue Date: 2016
Citation: Лазарєва Т. А. Визначення підходів навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / Т. А. Лазарєва, О. О. Рибакова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 294-301.
Abstract: В статті проаналізовано вимоги особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного та компетентнісного підходів до навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено, що навчання повинно бути спрямоване на становлення індивідуальності, саморозвитку та самореалізації майбутніх спеціалістів, розвитку їх інтелекту, мислення, уяви, пам'яті та уміння проводити прийоми розумової діяльності. Зміст навчання має розроблятися з урахуванням специфіки харчової галузі, з наголосом на формування способу дій професійної діяльності на стереотипному, діагностичному та евристичному рівнях. Процес навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі є системою сформованою з підсистем викладення та учіння, так і власне технології виробництва харчової продукції являють собою систему, тому у навчанні майбутніх інженерів-технологів харчової галузі важливо враховувати принципи системного підходу. Також у статті проаналізовано та сформовано цілі професійної підготовки майбутніх фахівців харчової промисловості та визначено вимоги до професійно-важливих якостей майбутніх спеціалістів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5568
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38 Лазарєва Т. А., Рибакова О.О.,.pdf476,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.