Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарєва, Т. А.-
dc.contributor.authorРибакова, О.О.-
dc.date.accessioned2017-10-23T09:56:34Z-
dc.date.available2017-10-23T09:56:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛазарєва Т. А. Визначення підходів навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі / Т. А. Лазарєва, О. О. Рибакова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 294-301.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5568-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано вимоги особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного та компетентнісного підходів до навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Визначено, що навчання повинно бути спрямоване на становлення індивідуальності, саморозвитку та самореалізації майбутніх спеціалістів, розвитку їх інтелекту, мислення, уяви, пам'яті та уміння проводити прийоми розумової діяльності. Зміст навчання має розроблятися з урахуванням специфіки харчової галузі, з наголосом на формування способу дій професійної діяльності на стереотипному, діагностичному та евристичному рівнях. Процес навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі є системою сформованою з підсистем викладення та учіння, так і власне технології виробництва харчової продукції являють собою систему, тому у навчанні майбутніх інженерів-технологів харчової галузі важливо враховувати принципи системного підходу. Також у статті проаналізовано та сформовано цілі професійної підготовки майбутніх фахівців харчової промисловості та визначено вимоги до професійно-важливих якостей майбутніх спеціалістів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхарчова галузьuk_UA
dc.subjectінженер-технологuk_UA
dc.subjectособисто-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ПІДХОДІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38 Лазарєва Т. А., Рибакова О.О.,.pdf476,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.