Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Назва: РЕФЛЕКСІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Автори: Масич, С. Ю.
Ключові слова: саморозвиток
професійний саморозвиток
самовдосконалення
педагогічна рефлексія
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Саморозвиток розглядається як неперервний процес постановки і досягнення людиною конкретних цілей за допомогою зміни власної діяльності, поведінки або самого себе на основі внутрішньо значущих прагнень і зовнішніх впливів. Необхідною умовою саморозвитку людини, її професійного становлення і зростання, творчої самореалізації є професійна рефлексія як засіб розкриття внутрішніх сил людини, рушійна сила інтелектуального й культурного розвитку особистості. Педагогічна професія вимагає від викладача постійного саморозвитку в межах відтворення культури, рефлексія ж забезпечує можливість відкриття нових сенсів як передумови адекватного відтворення цінностей і характеризує змістово-результативний бік формування його професійної компетентності. Рефлексія як універсальний механізм самозміни і саморозвитку особистості людини, включеної в освітню діяльність, здатна забезпечити вирішення завдання автономізації кожного з етапів професійної підготовки майбутнього педагога. Результат засвоєння змісту підготовки виражається в усвідомленні студентом своєї індивідуальності, визначенні ним позицій власної педагогічної діяльності, розумінні необхідності самоформування індивідуально-професійного стилю педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47 Масич С. Ю..pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.