Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Title: РЕФЛЕКСІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Authors: Масич, С. Ю.
Keywords: саморозвиток
професійний саморозвиток
самовдосконалення
педагогічна рефлексія
Issue Date: 2016
Abstract: Саморозвиток розглядається як неперервний процес постановки і досягнення людиною конкретних цілей за допомогою зміни власної діяльності, поведінки або самого себе на основі внутрішньо значущих прагнень і зовнішніх впливів. Необхідною умовою саморозвитку людини, її професійного становлення і зростання, творчої самореалізації є професійна рефлексія як засіб розкриття внутрішніх сил людини, рушійна сила інтелектуального й культурного розвитку особистості. Педагогічна професія вимагає від викладача постійного саморозвитку в межах відтворення культури, рефлексія ж забезпечує можливість відкриття нових сенсів як передумови адекватного відтворення цінностей і характеризує змістово-результативний бік формування його професійної компетентності. Рефлексія як універсальний механізм самозміни і саморозвитку особистості людини, включеної в освітню діяльність, здатна забезпечити вирішення завдання автономізації кожного з етапів професійної підготовки майбутнього педагога. Результат засвоєння змісту підготовки виражається в усвідомленні студентом своєї індивідуальності, визначенні ним позицій власної педагогічної діяльності, розумінні необхідності самоформування індивідуально-професійного стилю педагогічної діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47 Масич С. Ю..pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.