Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Название: РЕФЛЕКСІЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Авторы: Масич, С. Ю.
Ключевые слова: саморозвиток
професійний саморозвиток
самовдосконалення
педагогічна рефлексія
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Саморозвиток розглядається як неперервний процес постановки і досягнення людиною конкретних цілей за допомогою зміни власної діяльності, поведінки або самого себе на основі внутрішньо значущих прагнень і зовнішніх впливів. Необхідною умовою саморозвитку людини, її професійного становлення і зростання, творчої самореалізації є професійна рефлексія як засіб розкриття внутрішніх сил людини, рушійна сила інтелектуального й культурного розвитку особистості. Педагогічна професія вимагає від викладача постійного саморозвитку в межах відтворення культури, рефлексія ж забезпечує можливість відкриття нових сенсів як передумови адекватного відтворення цінностей і характеризує змістово-результативний бік формування його професійної компетентності. Рефлексія як універсальний механізм самозміни і саморозвитку особистості людини, включеної в освітню діяльність, здатна забезпечити вирішення завдання автономізації кожного з етапів професійної підготовки майбутнього педагога. Результат засвоєння змісту підготовки виражається в усвідомленні студентом своєї індивідуальності, визначенні ним позицій власної педагогічної діяльності, розумінні необхідності самоформування індивідуально-професійного стилю педагогічної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5564
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
47 Масич С. Ю..pdf1,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.