Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5542
Название: ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНІ ПРОЦЕСИ»
Авторы: Шапошник, А. М.
Ключевые слова: професійна підготовка
формування понятійного мислення
зміст понять
ознаки понять
взаємозв’язки між поняттями
концептуальна модель поняття «хімічні процеси»
модель семантичних ознак
множина ієрархічних ознак
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто проблеми ефективної підготовки майбутніх фахівців хімічного профілю на засадах формування понятійного мислення. Визначено, що формування системи наукових понять створює умови для розвитку наукового типу мислення майбутнього фахівця. Встановлено, що процес формування поняття супроводжується виділенням суттєвих ознак змісту поняття, встановленням взаємозв’язків між поняттями, узагальненням образно-просторових, словесно-мовних, предметних та інших компонентів. Визначено, що між поняттями можуть утворюватися логічні, функціональні, послідовні зв’язки, а також зв’язки «частина-ціле», «причина-наслідок», «елемент-множина» та ін. Розроблено концептуальні моделі понять «хімічні процеси», «гомогенні хімічні процеси», «гетерогенні хімічні процеси». За основу було використано модель семантичних ознак. Для цих понять визначено множину ознак призначення, складу та будови, принципу та механізму дії, характеристик та параметрів. Встановлено, що для цих концептуальних моделей понять характерними є наявність функціональних зв’язків, а також зв’язків «частина-ціле», «елемент- множина».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5542
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21 Шапошник А. М..pdf458,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.