Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШапошник, А. М.-
dc.date.accessioned2017-10-23T07:51:16Z-
dc.date.available2017-10-23T07:51:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШапошник А. М. Формування концептуальної моделі поняття "хімічні процеси" / А. М. Шапошник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53. - С. 159-165.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5542-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми ефективної підготовки майбутніх фахівців хімічного профілю на засадах формування понятійного мислення. Визначено, що формування системи наукових понять створює умови для розвитку наукового типу мислення майбутнього фахівця. Встановлено, що процес формування поняття супроводжується виділенням суттєвих ознак змісту поняття, встановленням взаємозв’язків між поняттями, узагальненням образно-просторових, словесно-мовних, предметних та інших компонентів. Визначено, що між поняттями можуть утворюватися логічні, функціональні, послідовні зв’язки, а також зв’язки «частина-ціле», «причина-наслідок», «елемент-множина» та ін. Розроблено концептуальні моделі понять «хімічні процеси», «гомогенні хімічні процеси», «гетерогенні хімічні процеси». За основу було використано модель семантичних ознак. Для цих понять визначено множину ознак призначення, складу та будови, принципу та механізму дії, характеристик та параметрів. Встановлено, що для цих концептуальних моделей понять характерними є наявність функціональних зв’язків, а також зв’язків «частина-ціле», «елемент- множина».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectформування понятійного мисленняuk_UA
dc.subjectзміст понятьuk_UA
dc.subjectознаки понятьuk_UA
dc.subjectвзаємозв’язки між поняттямиuk_UA
dc.subjectконцептуальна модель поняття «хімічні процеси»uk_UA
dc.subjectмодель семантичних ознакuk_UA
dc.subjectмножина ієрархічних ознакuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНІ ПРОЦЕСИ»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21 Шапошник А. М..pdf458,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.