Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533
Название: ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ «ТЕЗАУРУС» ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Авторы: Козлова, О. Г.
Ключевые слова: тезаурус
термінологія
понятійно-термінологічний аналіз
напрями розвитку тезаурусу
теорія управління освітою
терміносистема
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито сутність поняття «тезаурус», представлені результати понятійно- термінологічного аналізу наукової літератури щодо трансформації поняття тезаурус в теорії управління освітою. Проведене дослідження дозволило виокремити три напрями розвитку тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою: запозичення іншомовних понять; обґрунтування окремих управлінських понять та понятійних систем вирішення певних управлінських проблем; поява перших робіт, в яких зроблено спробу представити тезаурус теорії управління освітою як цілісне системне явище. Визначено, що еволюція лексикографічної форми тезаурусуспричинила виникнення безлічі її різновидів, вичерпний опис яких може надати розгорнута класифікація. Доведено, щопроблема понятійно-термінологічного апарату дуже складна, вирішувати якуможна лише на основі системно-комплексного підходу; розробка понятійно- термінологічного апарату в освіті сприяє більш глибокому усвідомленню сутності явища, а, відтак, і більш ефективному управлінню будь-якою системою, що репрезентує це явище.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12 Козлова О. Г..pdf433,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.