Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова, О. Г.-
dc.date.accessioned2017-10-23T06:59:03Z-
dc.date.available2017-10-23T06:59:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКозлова О. Г. Ґенеза поняття "тезаурус" теорії управління освітою / О. Г. Козлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 52-53.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття «тезаурус», представлені результати понятійно- термінологічного аналізу наукової літератури щодо трансформації поняття тезаурус в теорії управління освітою. Проведене дослідження дозволило виокремити три напрями розвитку тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою: запозичення іншомовних понять; обґрунтування окремих управлінських понять та понятійних систем вирішення певних управлінських проблем; поява перших робіт, в яких зроблено спробу представити тезаурус теорії управління освітою як цілісне системне явище. Визначено, що еволюція лексикографічної форми тезаурусуспричинила виникнення безлічі її різновидів, вичерпний опис яких може надати розгорнута класифікація. Доведено, щопроблема понятійно-термінологічного апарату дуже складна, вирішувати якуможна лише на основі системно-комплексного підходу; розробка понятійно- термінологічного апарату в освіті сприяє більш глибокому усвідомленню сутності явища, а, відтак, і більш ефективному управлінню будь-якою системою, що репрезентує це явище.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтезаурусuk_UA
dc.subjectтермінологіяuk_UA
dc.subjectпонятійно-термінологічний аналізuk_UA
dc.subjectнапрями розвитку тезаурусуuk_UA
dc.subjectтеорія управління освітоюuk_UA
dc.subjectтерміносистемаuk_UA
dc.titleГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ «ТЕЗАУРУС» ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 Козлова О. Г..pdf433,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.