Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533
Title: ГЕНЕЗА ПОНЯТТЯ «ТЕЗАУРУС» ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Authors: Козлова, О. Г.
Keywords: тезаурус
термінологія
понятійно-термінологічний аналіз
напрями розвитку тезаурусу
теорія управління освітою
терміносистема
Issue Date: 2016
Abstract: У статті розкрито сутність поняття «тезаурус», представлені результати понятійно- термінологічного аналізу наукової літератури щодо трансформації поняття тезаурус в теорії управління освітою. Проведене дослідження дозволило виокремити три напрями розвитку тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою: запозичення іншомовних понять; обґрунтування окремих управлінських понять та понятійних систем вирішення певних управлінських проблем; поява перших робіт, в яких зроблено спробу представити тезаурус теорії управління освітою як цілісне системне явище. Визначено, що еволюція лексикографічної форми тезаурусуспричинила виникнення безлічі її різновидів, вичерпний опис яких може надати розгорнута класифікація. Доведено, щопроблема понятійно-термінологічного апарату дуже складна, вирішувати якуможна лише на основі системно-комплексного підходу; розробка понятійно- термінологічного апарату в освіті сприяє більш глибокому усвідомленню сутності явища, а, відтак, і більш ефективному управлінню будь-якою системою, що репрезентує це явище.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5533
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 Козлова О. Г..pdf433,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.