Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Назва: СИМПЛІФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ ІЗ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК МЕТОД ДИДАКТИЧНОЇ РЕДУКЦІЇ
Автори: Немченкова, С. Ю.
Шматков, Д. І.
Ключові слова: дидактична редукція
технічні дисципліни
технічні тексти
визначення складності текстів
навчальні посібники
навчальні тексти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): На підставі проведеного теоретичного дослідження систематизовано основні форми текстової симпліфікації, а також ручні, автоматизовані та автоматичні техніки застосування методу. Визначено, що необхідність застосування розглянутого методу дидактичної редукції зумовлюється постійним зростанням теоретичних та емпіричних даних із дисциплін відповідного напряму. Виявлено, що методи визначення складності текстів, як і техніки симпліфікації, спрямовано на загальні випадки і здебільшого не враховують специфіки технічних текстів – наявності символьних позначень, визначення та/або перетворення кількості змінних у формулах, різних видів зв’язків у діаграмах, графах, схемах тощо. Виявлено можливість застосування цього методу дидактичної редукції до технічних дисциплін за умов його адаптації до специфіки відповідної технічної предметної галузі, що полягає в розробці алгоритмів аналізу формул, схем, таблиць, графіків, графів, годографів та інших видів ілюстративного матеріалу, що зустрічається в технічних текстах. Також виявлено нагальну потребу в адаптації методу спрощення до текстів, представлених українською мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf323,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.