Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Название: СИМПЛІФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ ІЗ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЯК МЕТОД ДИДАКТИЧНОЇ РЕДУКЦІЇ
Авторы: Немченкова, С. Ю.
Шматков, Д. І.
Ключевые слова: дидактична редукція
технічні дисципліни
технічні тексти
визначення складності текстів
навчальні посібники
навчальні тексти
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): На підставі проведеного теоретичного дослідження систематизовано основні форми текстової симпліфікації, а також ручні, автоматизовані та автоматичні техніки застосування методу. Визначено, що необхідність застосування розглянутого методу дидактичної редукції зумовлюється постійним зростанням теоретичних та емпіричних даних із дисциплін відповідного напряму. Виявлено, що методи визначення складності текстів, як і техніки симпліфікації, спрямовано на загальні випадки і здебільшого не враховують специфіки технічних текстів – наявності символьних позначень, визначення та/або перетворення кількості змінних у формулах, різних видів зв’язків у діаграмах, графах, схемах тощо. Виявлено можливість застосування цього методу дидактичної редукції до технічних дисциплін за умов його адаптації до специфіки відповідної технічної предметної галузі, що полягає в розробці алгоритмів аналізу формул, схем, таблиць, графіків, графів, годографів та інших видів ілюстративного матеріалу, що зустрічається в технічних текстах. Також виявлено нагальну потребу в адаптації методу спрощення до текстів, представлених українською мовою.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33.pdf323,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.