Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5497
Назва: | ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Лазарєва, Т. А. Коралевский, Я. Тарасюк, А.П. |
Ключові слова: | філософські та загальнонаукові засади підготовка майбутніх інженерів – технологів харчової галузі творча професійна діяльність категорії філософії матеріальне та ідеальне простір і час |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Лазарєва Т. А. Філософські та загальнонаукові засади розробки методичної системи підготовки майбутніх інженерів – технологів харчової галузі до творчої професійної діяльності / Т. А. Лазарєва, Я. Коралевский, А. П. Тарасюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 232-239. |
Короткий огляд (реферат): | В статті обґрунтовано філософські та загальнонаукові засади розробки методичної системи підготовки майбутніх інженерів – технологів харчової галузі до творчої професійної діяльності. Встановлено, що категорії філософії мають значну методологічну цінність та можуть бути застосовані у сфері творчої діяльності майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Розглянуто основні категорії філософії: матеріальне та ідеальне, простір і час, причина і наслідок, необхідність і випадковість, можливість і дійсність, загальне і одиничне, зміст і форма, сутність і явище, суперечність і розвиток. Встановлено, що зміст методичної системи підготовки майбутніх інженерів- технологів харчової галузі до творчої професійної діяльності повинен бути представлений інтегрованими просторово-логічними трьохвимірними моделями, де першим виміром є система знань про об’єкти харчової галузі, другим виміром є система критеріїв та параметрів, а третім виміром є система прийомів та методів розв’язання творчих задач щодо розробки та удосконалення об’єктів харчової галузі. Така модель відображає просторово-часову єдність декларативної та процедурної складових творчої професійної діяльності майбутніх інженерів-технологів харчової галузі |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5497 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32.pdf | 321,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.