Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491
Название: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ТЕСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Авторы: Чепурко, І.П.
Ключевые слова: тестування
тестовий контроль
системний підхід
мета контролю
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Чепурко І. П. Системний підхід до тестування навчальної діяльності студентів / І. П. Чепурко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 190-197.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається використання системного підходу до тестування навчальної діяльності студентів як одного з методів контролю у ВНЗ. Останніми роками тестування як перспективний спосіб вимірювання успішності та якості навчальних досягнень студентів набуває все більшого поширення та актуальності. На основі аналізу досліджень провідних українських учених доведено, що тестування – це поняття багатоаспектне, яке необхідно розглядати з різних точок зору. Важливо враховувати переваги та недоліки тестування, спиратися на принципи тестового контролю. Саме системний підхід дає можливість охопити різні складові тестування, представити його як системне явище в навчальному процесі ВНЗ. При розробці тестів необхідно брати до уваги складові системи тестування такі, як мета тестового контролю, зміст тестових завдань, види та форми тестів, види контролю тощо. Тобто слід розглядати тестування навчальної діяльності студентів із позицій системного підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26.pdf309,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.