Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491
Назва: | СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ТЕСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
Автори: | Чепурко, І.П. |
Ключові слова: | тестування тестовий контроль системний підхід мета контролю |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Чепурко І. П. Системний підхід до тестування навчальної діяльності студентів / І. П. Чепурко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 190-197. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається використання системного підходу до тестування навчальної діяльності студентів як одного з методів контролю у ВНЗ. Останніми роками тестування як перспективний спосіб вимірювання успішності та якості навчальних досягнень студентів набуває все більшого поширення та актуальності. На основі аналізу досліджень провідних українських учених доведено, що тестування – це поняття багатоаспектне, яке необхідно розглядати з різних точок зору. Важливо враховувати переваги та недоліки тестування, спиратися на принципи тестового контролю. Саме системний підхід дає можливість охопити різні складові тестування, представити його як системне явище в навчальному процесі ВНЗ. При розробці тестів необхідно брати до уваги складові системи тестування такі, як мета тестового контролю, зміст тестових завдань, види та форми тестів, види контролю тощо. Тобто слід розглядати тестування навчальної діяльності студентів із позицій системного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 309,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.