Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491
Title: | СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ТЕСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ |
Authors: | Чепурко, І.П. |
Keywords: | тестування тестовий контроль системний підхід мета контролю |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Чепурко І. П. Системний підхід до тестування навчальної діяльності студентів / І. П. Чепурко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 190-197. |
Abstract: | У статті розглядається використання системного підходу до тестування навчальної діяльності студентів як одного з методів контролю у ВНЗ. Останніми роками тестування як перспективний спосіб вимірювання успішності та якості навчальних досягнень студентів набуває все більшого поширення та актуальності. На основі аналізу досліджень провідних українських учених доведено, що тестування – це поняття багатоаспектне, яке необхідно розглядати з різних точок зору. Важливо враховувати переваги та недоліки тестування, спиратися на принципи тестового контролю. Саме системний підхід дає можливість охопити різні складові тестування, представити його як системне явище в навчальному процесі ВНЗ. При розробці тестів необхідно брати до уваги складові системи тестування такі, як мета тестового контролю, зміст тестових завдань, види та форми тестів, види контролю тощо. Тобто слід розглядати тестування навчальної діяльності студентів із позицій системного підходу. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5491 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.