Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Название: ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Авторы: Троценко, Г.В.
Ключевые слова: навчання
галузь
метод
модель
дистанційне навчання
фахівець
професійна підготовка
інженер-педагог
економіка
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сутність поняття дистанційного навчання як у зарубіжних, так і українських учених, визначено його особливості (гнучкість, модульність, паралельність, віддаленість, асинхронність, масовість, рентабельність, соціальність інтернаціональність). Розглянуто моделі дистанційного навчання (навчання за типом екстернату, навчання на базі одного навчального закладу, навчання, засноване на співпраці декількох навчальних закладів, автономні освітні установи). Виявлено, що сучасна дистанційна освіта у процесі професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю потребує суттєвого вдосконалення в плані застосування. Обгрунтовано недостатню розробленість у зарубіжних та українських учених понятійно-термінологічного апарату, класифікацію моделей дистанційного навчання та використовувані в них специфічні елементи дидактичної системи дистанційного навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.pdf377,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.