Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Authors: Троценко, Г.В.
Keywords: навчання
галузь
метод
модель
дистанційне навчання
фахівець
професійна підготовка
інженер-педагог
економіка
Issue Date: 2016
Citation: Троценко Г. В. Застосування дистанційного навчання у процесі формування організаційної культури майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю / Г. В. Троценко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 207-213.
Abstract: У статті розглянуто сутність поняття дистанційного навчання як у зарубіжних, так і українських учених, визначено його особливості (гнучкість, модульність, паралельність, віддаленість, асинхронність, масовість, рентабельність, соціальність інтернаціональність). Розглянуто моделі дистанційного навчання (навчання за типом екстернату, навчання на базі одного навчального закладу, навчання, засноване на співпраці декількох навчальних закладів, автономні освітні установи). Виявлено, що сучасна дистанційна освіта у процесі професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю потребує суттєвого вдосконалення в плані застосування. Обгрунтовано недостатню розробленість у зарубіжних та українських учених понятійно-термінологічного апарату, класифікацію моделей дистанційного навчання та використовувані в них специфічні елементи дидактичної системи дистанційного навчання.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf377,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.