Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТроценко, Г.В.-
dc.date.accessioned2017-04-06T06:58:46Z-
dc.date.available2017-04-06T06:58:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття дистанційного навчання як у зарубіжних, так і українських учених, визначено його особливості (гнучкість, модульність, паралельність, віддаленість, асинхронність, масовість, рентабельність, соціальність інтернаціональність). Розглянуто моделі дистанційного навчання (навчання за типом екстернату, навчання на базі одного навчального закладу, навчання, засноване на співпраці декількох навчальних закладів, автономні освітні установи). Виявлено, що сучасна дистанційна освіта у процесі професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю потребує суттєвого вдосконалення в плані застосування. Обгрунтовано недостатню розробленість у зарубіжних та українських учених понятійно-термінологічного апарату, класифікацію моделей дистанційного навчання та використовувані в них специфічні елементи дидактичної системи дистанційного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectгалузьuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28.pdf377,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.