Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Троценко, Г.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T06:58:46Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T06:58:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Троценко Г. В. Застосування дистанційного навчання у процесі формування організаційної культури майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю / Г. В. Троценко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 207-213. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5438 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність поняття дистанційного навчання як у зарубіжних, так і українських учених, визначено його особливості (гнучкість, модульність, паралельність, віддаленість, асинхронність, масовість, рентабельність, соціальність інтернаціональність). Розглянуто моделі дистанційного навчання (навчання за типом екстернату, навчання на базі одного навчального закладу, навчання, засноване на співпраці декількох навчальних закладів, автономні освітні установи). Виявлено, що сучасна дистанційна освіта у процесі професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю потребує суттєвого вдосконалення в плані застосування. Обгрунтовано недостатню розробленість у зарубіжних та українських учених понятійно-термінологічного апарату, класифікацію моделей дистанційного навчання та використовувані в них специфічні елементи дидактичної системи дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | галузь | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UA |
dc.subject | економіка | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 377,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.