Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425
Назва: | ФРЕЙМОВИЙ СПОСІБ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЗНАНЬ ЯК ОСНОВА СТРУКТУРУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ |
Автори: | Пятак, Н. М. |
Ключові слова: | структурування та систематизація навчальної інформації візуалізація і інтроекція інформації фреймова педагогічна технологія фрейм |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Пятак Н. М. Фреймовий спосіб представлення знань як основа структурування та систематизації навчальної інформації / Н. М. Пятак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад..- Харків, 2015. - № 48-49. - С. 112-117. |
Короткий огляд (реферат): | На базі аналізу наукових досліджень та публікацій у роботі проаналізовано психологічні передумови представлення знань фреймовим способом, а саме роль інтроекції та закономірностей сприйняття та обробки інформації в психіці людини. Розглянуто створення фреймів як оптимальний дидактичний метод фіксації наукового знання, значення візуалізації для його ефективного використання. Визначено особливості побудови фреймів як ефективного способу організації інформаційних процесів, що дозволяє підвищити швидкість обробки інформації. Визначено поняття «фреймова педагогічна технологія». Встановлено, що впровадження фреймової технології в практику навчання дає можливість мінімізувати неоднозначність розуміння та засвоєння навчального матеріалу завдяки тому, що той, хто навчається, самостійно добудовує у своїй розумовій схемі логічні зв’язки саме на базі існуючої в його свідомості та підсвідомості інформації. Визначені принципи побудови технології застосування фреймів у дидактиці, а саме принцип системного квантування і принцип когнітивної візуалізації, та умови її використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 300,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.