Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПятак, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-04-05T07:58:39Z-
dc.date.available2017-04-05T07:58:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПятак Н. М. Фреймовий спосіб представлення знань як основа структурування та систематизації навчальної інформації / Н. М. Пятак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад..- Харків, 2015. - № 48-49. - С. 112-117.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425-
dc.description.abstractНа базі аналізу наукових досліджень та публікацій у роботі проаналізовано психологічні передумови представлення знань фреймовим способом, а саме роль інтроекції та закономірностей сприйняття та обробки інформації в психіці людини. Розглянуто створення фреймів як оптимальний дидактичний метод фіксації наукового знання, значення візуалізації для його ефективного використання. Визначено особливості побудови фреймів як ефективного способу організації інформаційних процесів, що дозволяє підвищити швидкість обробки інформації. Визначено поняття «фреймова педагогічна технологія». Встановлено, що впровадження фреймової технології в практику навчання дає можливість мінімізувати неоднозначність розуміння та засвоєння навчального матеріалу завдяки тому, що той, хто навчається, самостійно добудовує у своїй розумовій схемі логічні зв’язки саме на базі існуючої в його свідомості та підсвідомості інформації. Визначені принципи побудови технології застосування фреймів у дидактиці, а саме принцип системного квантування і принцип когнітивної візуалізації, та умови її використання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectструктурування та систематизація навчальної інформаціїuk_UA
dc.subjectвізуалізація і інтроекція інформаціїuk_UA
dc.subjectфреймова педагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectфреймuk_UA
dc.titleФРЕЙМОВИЙ СПОСІБ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЗНАНЬ ЯК ОСНОВА СТРУКТУРУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf300,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.