Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425
Title: ФРЕЙМОВИЙ СПОСІБ ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЗНАНЬ ЯК ОСНОВА СТРУКТУРУВАННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Authors: Пятак, Н. М.
Keywords: структурування та систематизація навчальної інформації
візуалізація і інтроекція інформації
фреймова педагогічна технологія
фрейм
Issue Date: 2016
Citation: Пятак Н. М. Фреймовий спосіб представлення знань як основа структурування та систематизації навчальної інформації / Н. М. Пятак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад..- Харків, 2015. - № 48-49. - С. 112-117.
Abstract: На базі аналізу наукових досліджень та публікацій у роботі проаналізовано психологічні передумови представлення знань фреймовим способом, а саме роль інтроекції та закономірностей сприйняття та обробки інформації в психіці людини. Розглянуто створення фреймів як оптимальний дидактичний метод фіксації наукового знання, значення візуалізації для його ефективного використання. Визначено особливості побудови фреймів як ефективного способу організації інформаційних процесів, що дозволяє підвищити швидкість обробки інформації. Визначено поняття «фреймова педагогічна технологія». Встановлено, що впровадження фреймової технології в практику навчання дає можливість мінімізувати неоднозначність розуміння та засвоєння навчального матеріалу завдяки тому, що той, хто навчається, самостійно добудовує у своїй розумовій схемі логічні зв’язки саме на базі існуючої в його свідомості та підсвідомості інформації. Визначені принципи побудови технології застосування фреймів у дидактиці, а саме принцип системного квантування і принцип когнітивної візуалізації, та умови її використання.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5425
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf300,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.