Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420
Назва: РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ
Автори: Чорновол-Ткаченко, О.О.
Ключові слова: академічні надбання студентів
вища освіта
ефективі методи моніторингу та оцінювання
моніторинг та оцінка якості вищої освіти
показники якості освіти
стандарти якості освіти
якість освіти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Перед вищою освітою України на сучасному етапі стоїть серед багатьох інших і завдання приведення у відповідність якість академічних надбань студентів до вимог суспільства щодо їх професійних та інших компетенцій. На фоні відсутності єдиних технологій оцінювання якості вищої освіти в країні викладачі та адміністрації окремих університетів мають автономно розробляти стратегії якісного оцінювання та моніторингу. У статті пропонується ретроспективний огляд провідних тенденцій сучасного світового досвіду моніторингу вищої освіти з метою виокремлення найбільш ефективних з них, які мають практичний потенціал для впровадженя в Україні. Результатом проведеного аналізу є висновок про те, що ефективний моніторинг якості освіти можливий за умови зміни парадигми мислення освітян: від перевірки інформативної складової студентських академічних надбань до орієнтації на утилітарну, соціальну та професійно обумовлену. Ефективність перевірки якості освіти також підвищує участь окремих ВНЗ у відповідних об’єднаннях та залучення до процесу оцінювання незалежних експертів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf239,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.