Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420
Название: РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ
Авторы: Чорновол-Ткаченко, О.О.
Ключевые слова: академічні надбання студентів
вища освіта
ефективі методи моніторингу та оцінювання
моніторинг та оцінка якості вищої освіти
показники якості освіти
стандарти якості освіти
якість освіти
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): Перед вищою освітою України на сучасному етапі стоїть серед багатьох інших і завдання приведення у відповідність якість академічних надбань студентів до вимог суспільства щодо їх професійних та інших компетенцій. На фоні відсутності єдиних технологій оцінювання якості вищої освіти в країні викладачі та адміністрації окремих університетів мають автономно розробляти стратегії якісного оцінювання та моніторингу. У статті пропонується ретроспективний огляд провідних тенденцій сучасного світового досвіду моніторингу вищої освіти з метою виокремлення найбільш ефективних з них, які мають практичний потенціал для впровадженя в Україні. Результатом проведеного аналізу є висновок про те, що ефективний моніторинг якості освіти можливий за умови зміни парадигми мислення освітян: від перевірки інформативної складової студентських академічних надбань до орієнтації на утилітарну, соціальну та професійно обумовлену. Ефективність перевірки якості освіти також підвищує участь окремих ВНЗ у відповідних об’єднаннях та залучення до процесу оцінювання незалежних експертів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf239,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.