Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧорновол-Ткаченко, О.О.-
dc.date.accessioned2017-04-05T07:29:25Z-
dc.date.available2017-04-05T07:29:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5420-
dc.description.abstractПеред вищою освітою України на сучасному етапі стоїть серед багатьох інших і завдання приведення у відповідність якість академічних надбань студентів до вимог суспільства щодо їх професійних та інших компетенцій. На фоні відсутності єдиних технологій оцінювання якості вищої освіти в країні викладачі та адміністрації окремих університетів мають автономно розробляти стратегії якісного оцінювання та моніторингу. У статті пропонується ретроспективний огляд провідних тенденцій сучасного світового досвіду моніторингу вищої освіти з метою виокремлення найбільш ефективних з них, які мають практичний потенціал для впровадженя в Україні. Результатом проведеного аналізу є висновок про те, що ефективний моніторинг якості освіти можливий за умови зміни парадигми мислення освітян: від перевірки інформативної складової студентських академічних надбань до орієнтації на утилітарну, соціальну та професійно обумовлену. Ефективність перевірки якості освіти також підвищує участь окремих ВНЗ у відповідних об’єднаннях та залучення до процесу оцінювання незалежних експертів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectакадемічні надбання студентівuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectефективі методи моніторингу та оцінюванняuk_UA
dc.subjectмоніторинг та оцінка якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectпоказники якості освітиuk_UA
dc.subjectстандарти якості освітиuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ: ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf239,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.