Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417
Назва: | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Автори: | Кулешова, В.В. Мальована, В.В. |
Ключові слова: | методологічні засади компетентність психолого-педагогічна компетентність діалектика системний аналіз |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Кулешова В. В. Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 34-41. |
Короткий огляд (реферат): | Автором розглядаються методологічні підходи до формування психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін: системно-функціональний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, антропологічний, суб’єктний, акмеологічний, аксіологічний, технологічний підходи. Автор стверджує, що сукупність методологічних підходів дозволяє дослідити суть, зміст, структуру психолого-педагогічної компетентності викладача технічного вищого навчального закладу, визначити та обґрунтувати блоки ключових комптенцій викладача технічних дисциплін. Формулювати цілі, розробляти зміст та технологічне забезпечення процесу формування психолого- педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Приділено увагу технологічному підходу, зазначається, що коли дослідження здійснюється на засадах технологічного підходу,то це спричиняє необхідність апробації як основного, так і оптимізованих варіантів технології, щоб на основі критеріїв оптимальності (1-й критерій − ступінь досягнення мети; 2-й критерій − раціональні витрати часу й ресурсів) виявити найкращий із них. Застосування технологічного підходу до проведення наукових досліджень у педагогічній галузі сприяє підвищенню їх ефективності, точності, усталеності результатів, науковому обґрунтуванню цілей, їх діагностичному формулюванню, а також проектуванню педагогічного процесу відповідно до критеріїв концептуальності, оптимальності та надійності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 322,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.