Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Authors: Кулешова, В.В.
Мальована, В.В.
Keywords: методологічні засади
компетентність
психолого-педагогічна компетентність
діалектика
системний аналіз
Issue Date: 2016
Citation: Кулешова В. В. Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 34-41.
Abstract: Автором розглядаються методологічні підходи до формування психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін: системно-функціональний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, антропологічний, суб’єктний, акмеологічний, аксіологічний, технологічний підходи. Автор стверджує, що сукупність методологічних підходів дозволяє дослідити суть, зміст, структуру психолого-педагогічної компетентності викладача технічного вищого навчального закладу, визначити та обґрунтувати блоки ключових комптенцій викладача технічних дисциплін. Формулювати цілі, розробляти зміст та технологічне забезпечення процесу формування психолого- педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Приділено увагу технологічному підходу, зазначається, що коли дослідження здійснюється на засадах технологічного підходу,то це спричиняє необхідність апробації як основного, так і оптимізованих варіантів технології, щоб на основі критеріїв оптимальності (1-й критерій − ступінь досягнення мети; 2-й критерій − раціональні витрати часу й ресурсів) виявити найкращий із них. Застосування технологічного підходу до проведення наукових досліджень у педагогічній галузі сприяє підвищенню їх ефективності, точності, усталеності результатів, науковому обґрунтуванню цілей, їх діагностичному формулюванню, а також проектуванню педагогічного процесу відповідно до критеріїв концептуальності, оптимальності та надійності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf322,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.