Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулешова, В.В.-
dc.contributor.authorМальована, В.В.-
dc.date.accessioned2017-04-05T07:01:39Z-
dc.date.available2017-04-05T07:01:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКулешова В. В. Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 34-41.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417-
dc.description.abstractАвтором розглядаються методологічні підходи до формування психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін: системно-функціональний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, антропологічний, суб’єктний, акмеологічний, аксіологічний, технологічний підходи. Автор стверджує, що сукупність методологічних підходів дозволяє дослідити суть, зміст, структуру психолого-педагогічної компетентності викладача технічного вищого навчального закладу, визначити та обґрунтувати блоки ключових комптенцій викладача технічних дисциплін. Формулювати цілі, розробляти зміст та технологічне забезпечення процесу формування психолого- педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Приділено увагу технологічному підходу, зазначається, що коли дослідження здійснюється на засадах технологічного підходу,то це спричиняє необхідність апробації як основного, так і оптимізованих варіантів технології, щоб на основі критеріїв оптимальності (1-й критерій − ступінь досягнення мети; 2-й критерій − раціональні витрати часу й ресурсів) виявити найкращий із них. Застосування технологічного підходу до проведення наукових досліджень у педагогічній галузі сприяє підвищенню їх ефективності, точності, усталеності результатів, науковому обґрунтуванню цілей, їх діагностичному формулюванню, а також проектуванню педагогічного процесу відповідно до критеріїв концептуальності, оптимальності та надійності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectдіалектикаuk_UA
dc.subjectсистемний аналізuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf322,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.