Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кулешова, В.В. | - |
| dc.contributor.author | Мальована, В.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2017-04-05T07:01:39Z | - |
| dc.date.available | 2017-04-05T07:01:39Z | - |
| dc.date.issued | 2016 | - |
| dc.identifier.citation | Кулешова В. В. Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 34-41. | - |
| dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5417 | - |
| dc.description.abstract | Автором розглядаються методологічні підходи до формування психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін: системно-функціональний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, інтегративний, антропологічний, суб’єктний, акмеологічний, аксіологічний, технологічний підходи. Автор стверджує, що сукупність методологічних підходів дозволяє дослідити суть, зміст, структуру психолого-педагогічної компетентності викладача технічного вищого навчального закладу, визначити та обґрунтувати блоки ключових комптенцій викладача технічних дисциплін. Формулювати цілі, розробляти зміст та технологічне забезпечення процесу формування психолого- педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Приділено увагу технологічному підходу, зазначається, що коли дослідження здійснюється на засадах технологічного підходу,то це спричиняє необхідність апробації як основного, так і оптимізованих варіантів технології, щоб на основі критеріїв оптимальності (1-й критерій − ступінь досягнення мети; 2-й критерій − раціональні витрати часу й ресурсів) виявити найкращий із них. Застосування технологічного підходу до проведення наукових досліджень у педагогічній галузі сприяє підвищенню їх ефективності, точності, усталеності результатів, науковому обґрунтуванню цілей, їх діагностичному формулюванню, а також проектуванню педагогічного процесу відповідно до критеріїв концептуальності, оптимальності та надійності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | методологічні засади | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | психолого-педагогічна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | діалектика | uk_UA |
| dc.subject | системний аналіз | uk_UA |
| dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 7.pdf | 322,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.