Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5343
Название: | ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Авторы: | Малазонія, С.В. |
Ключевые слова: | англійське професійне мовлення переклад текстів для студентів економічних спеціальностей іншомовні тексти діференована робота |
Дата публикации: | ноя-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Навчання англійського професійного мовлення студентів вищих закладів освіти економічних спеціальностей значною мірою залежить, від того, яка роль відводиться іноземній мові у професійній підготовці сучасного спеціаліста. Для цього варто дібрати додатковий дидактичний матеріал, щоб кожну дидактичну одиницю (unit) вивчати за повним алгоритмом її засвоєння. Повний узагальнений алгоритм засвоєння unit , кожен крок якого засвідчує якісно вищу сходинку в опануванні діловим документом, має бути таким: 1.Організація сприйняття документа-зразка з різнобічним його аналізом, порівнянням, виділенням істотного, головного і другорядного. Водночас здійснюється діференована робота зі студентами різних рівнів підготовки з англійської мови. Цим самим забезпечується запам’ятання сутнісних характеристик документа – цього структури,змістових і мовних особливостей,- а також готовність до їх відтворення усіма студентами. Завершується сприйняття і запам’ятання побудовою моделі об’єкта вивчення. 2. Розгляд і зіставлення різних варіантів об’єкта вивчення, порівняння їх з моделлю; знаходження відхилень від норми, виправлення зроблених помилок, відтворення пропущених ланок; зміна документа залежно від зміни даних, умов. 3. Самостійне (а якщо є потреба, то із допомогою викладача) конструювання ділового документа на основі засвоєної моделі з урахуванням неповторних чинників,що визначають його специфіку. На цьому етапі корисною є організація закріплення сформованих навичок і вмінь у процесі рольових імітаційних ігор, що наближають їх учасників до реальних умов майбутньої діяльності. 4. Завершується вивчення рефлексійно- оцінювальною діяльністю, спрямованою на різнобічний аналіз виконаних робіт та їх оцінку і формулювання узагальнюючих висновків. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5343 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Malazoniya.docx | 12,74 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.