Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5343
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалазонія, С.В.-
dc.date.accessioned2016-11-24T12:46:12Z-
dc.date.available2016-11-24T12:46:12Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5343-
dc.description.abstractНавчання англійського професійного мовлення студентів вищих закладів освіти економічних спеціальностей значною мірою залежить, від того, яка роль відводиться іноземній мові у професійній підготовці сучасного спеціаліста. Для цього варто дібрати додатковий дидактичний матеріал, щоб кожну дидактичну одиницю (unit) вивчати за повним алгоритмом її засвоєння. Повний узагальнений алгоритм засвоєння unit , кожен крок якого засвідчує якісно вищу сходинку в опануванні діловим документом, має бути таким: 1.Організація сприйняття документа-зразка з різнобічним його аналізом, порівнянням, виділенням істотного, головного і другорядного. Водночас здійснюється діференована робота зі студентами різних рівнів підготовки з англійської мови. Цим самим забезпечується запам’ятання сутнісних характеристик документа – цього структури,змістових і мовних особливостей,- а також готовність до їх відтворення усіма студентами. Завершується сприйняття і запам’ятання побудовою моделі об’єкта вивчення. 2. Розгляд і зіставлення різних варіантів об’єкта вивчення, порівняння їх з моделлю; знаходження відхилень від норми, виправлення зроблених помилок, відтворення пропущених ланок; зміна документа залежно від зміни даних, умов. 3. Самостійне (а якщо є потреба, то із допомогою викладача) конструювання ділового документа на основі засвоєної моделі з урахуванням неповторних чинників,що визначають його специфіку. На цьому етапі корисною є організація закріплення сформованих навичок і вмінь у процесі рольових імітаційних ігор, що наближають їх учасників до реальних умов майбутньої діяльності. 4. Завершується вивчення рефлексійно- оцінювальною діяльністю, спрямованою на різнобічний аналіз виконаних робіт та їх оцінку і формулювання узагальнюючих висновків.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectанглійське професійне мовленняen_US
dc.subjectпереклад текстів для студентів економічних спеціальностейen_US
dc.subjectіншомовні текстиen_US
dc.subjectдіференована роботаen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Malazoniya.docx12,74 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.