Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Название: | ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ А. ВЕРБИЦЬКОГО |
Авторы: | Кошелева, Н.Г. |
Ключевые слова: | професійна освіта знаково-контекстне навчання теорія А. Вербицького технології знаково-контекстного навчання |
Дата публикации: | ноя-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Результати аналізу практики сучасної професійної освіти свідчать про те, що ситуація в освіті, за якої учень є лише «об’єктом» педагогічного впливу з боку педагога, не забезпечує формування самостійної активної особистості майбутнього фахівця. До того ж, традиційна організація навчального процесу, яка спирається на репродуктивні форми й методи навчання, ускладнює процес професійної адаптації випускників та оволодіння ними необхідними професійними вміннями. З метою розв’язання цих протиріч професором А. Вербицьким була розроблена технологія знаково-контекстного навчання. Мета роботи – охарактеризувати основні дидактичні характеристики технології знаково-контекстного навчання та її значущість для розв’язання проблем професійної освіти. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kosheleva1.docx | 16,17 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.