Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошелева, Н.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T08:05:42Z | - |
dc.date.available | 2016-11-24T08:05:42Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335 | - |
dc.description.abstract | Результати аналізу практики сучасної професійної освіти свідчать про те, що ситуація в освіті, за якої учень є лише «об’єктом» педагогічного впливу з боку педагога, не забезпечує формування самостійної активної особистості майбутнього фахівця. До того ж, традиційна організація навчального процесу, яка спирається на репродуктивні форми й методи навчання, ускладнює процес професійної адаптації випускників та оволодіння ними необхідними професійними вміннями. З метою розв’язання цих протиріч професором А. Вербицьким була розроблена технологія знаково-контекстного навчання. Мета роботи – охарактеризувати основні дидактичні характеристики технології знаково-контекстного навчання та її значущість для розв’язання проблем професійної освіти. | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | знаково-контекстне навчання | en_US |
dc.subject | теорія А. Вербицького | en_US |
dc.subject | технології знаково-контекстного навчання | en_US |
dc.title | ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ А. ВЕРБИЦЬКОГО | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kosheleva1.docx | 16,17 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.