Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКошелева, Н.Г.-
dc.date.accessioned2016-11-24T08:05:42Z-
dc.date.available2016-11-24T08:05:42Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335-
dc.description.abstractРезультати аналізу практики сучасної професійної освіти свідчать про те, що ситуація в освіті, за якої учень є лише «об’єктом» педагогічного впливу з боку педагога, не забезпечує формування самостійної активної особистості майбутнього фахівця. До того ж, традиційна організація навчального процесу, яка спирається на репродуктивні форми й методи навчання, ускладнює процес професійної адаптації випускників та оволодіння ними необхідними професійними вміннями. З метою розв’язання цих протиріч професором А. Вербицьким була розроблена технологія знаково-контекстного навчання. Мета роботи – охарактеризувати основні дидактичні характеристики технології знаково-контекстного навчання та її значущість для розв’язання проблем професійної освіти.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectзнаково-контекстне навчанняen_US
dc.subjectтеорія А. Вербицькогоen_US
dc.subjectтехнології знаково-контекстного навчанняen_US
dc.titleДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ А. ВЕРБИЦЬКОГОen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kosheleva1.docx16,17 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.