Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Title: | ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ А. ВЕРБИЦЬКОГО |
Authors: | Кошелева, Н.Г. |
Keywords: | професійна освіта знаково-контекстне навчання теорія А. Вербицького технології знаково-контекстного навчання |
Issue Date: | Nov-2016 |
Abstract: | Результати аналізу практики сучасної професійної освіти свідчать про те, що ситуація в освіті, за якої учень є лише «об’єктом» педагогічного впливу з боку педагога, не забезпечує формування самостійної активної особистості майбутнього фахівця. До того ж, традиційна організація навчального процесу, яка спирається на репродуктивні форми й методи навчання, ускладнює процес професійної адаптації випускників та оволодіння ними необхідними професійними вміннями. З метою розв’язання цих протиріч професором А. Вербицьким була розроблена технологія знаково-контекстного навчання. Мета роботи – охарактеризувати основні дидактичні характеристики технології знаково-контекстного навчання та її значущість для розв’язання проблем професійної освіти. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kosheleva1.docx | 16,17 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.