Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Title: ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ А. ВЕРБИЦЬКОГО
Authors: Кошелева, Н.Г.
Keywords: професійна освіта
знаково-контекстне навчання
теорія А. Вербицького
технології знаково-контекстного навчання
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Результати аналізу практики сучасної професійної освіти свідчать про те, що ситуація в освіті, за якої учень є лише «об’єктом» педагогічного впливу з боку педагога, не забезпечує формування самостійної активної особистості майбутнього фахівця. До того ж, традиційна організація навчального процесу, яка спирається на репродуктивні форми й методи навчання, ускладнює процес професійної адаптації випускників та оволодіння ними необхідними професійними вміннями. З метою розв’язання цих протиріч професором А. Вербицьким була розроблена технологія знаково-контекстного навчання. Мета роботи – охарактеризувати основні дидактичні характеристики технології знаково-контекстного навчання та її значущість для розв’язання проблем професійної освіти.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5335
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosheleva1.docx16,17 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.