Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330
Назва: ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Автори: Главатських, І.М.
Ключові слова: інноваційно-комунікативні технологійї
особистісно-орієнтоване навчання
інженер-технолог
професійний розвиток
творче мислення
педагогічні умови
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Сучасна соціально-економічна ситуація в Україні пред'являє нові вимоги до випускників технічних вузів. Зростає необхідність у ініціативних, творчо мислячих спеціалістах, що вміють приймати нестандартні професійні та життєві рішення. У зв'язку з цим, однією з пріоритетних задач вузів стає розвиток творчого потенціалу студентів у процесі їх професійної підготовки. Ефективність підготовки майбутнього інженера до професійної діяльності визначається рівнем розвитку його творчого потенціалу і відбуватиметься за таких педагогічних умов: - відображення у змісті навчальних предметів творчого відношення студента до власної діяльності, критичного і конструктивного вдосконалення; - створення у навчальному процесі ситуацій, що спонукають майбутнього інженера до самостійного усвідомлення змісту, засобів відтворення професійної діяльності крізь призму усвідомлення себе в цій позиції і оцінкою ефективності своєї діяльності; - використання прогресивних інноваційно-комунікативних технологій особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють набуттю майбутніми інженерами особистого досвіду регулювання відносин з партнерами в технічному середовищі на основі рефлексивно-діяльнісного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Glavatskih.docx18,79 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.