Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330
Назва: | ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ |
Автори: | Главатських, І.М. |
Ключові слова: | інноваційно-комунікативні технологійї особистісно-орієнтоване навчання інженер-технолог професійний розвиток творче мислення педагогічні умови |
Дата публікації: | лис-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна соціально-економічна ситуація в Україні пред'являє нові вимоги до випускників технічних вузів. Зростає необхідність у ініціативних, творчо мислячих спеціалістах, що вміють приймати нестандартні професійні та життєві рішення. У зв'язку з цим, однією з пріоритетних задач вузів стає розвиток творчого потенціалу студентів у процесі їх професійної підготовки. Ефективність підготовки майбутнього інженера до професійної діяльності визначається рівнем розвитку його творчого потенціалу і відбуватиметься за таких педагогічних умов: - відображення у змісті навчальних предметів творчого відношення студента до власної діяльності, критичного і конструктивного вдосконалення; - створення у навчальному процесі ситуацій, що спонукають майбутнього інженера до самостійного усвідомлення змісту, засобів відтворення професійної діяльності крізь призму усвідомлення себе в цій позиції і оцінкою ефективності своєї діяльності; - використання прогресивних інноваційно-комунікативних технологій особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють набуттю майбутніми інженерами особистого досвіду регулювання відносин з партнерами в технічному середовищі на основі рефлексивно-діяльнісного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Glavatskih.docx | 18,79 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.