Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Название: | ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
Авторы: | Бобрикова, Ю.С. |
Ключевые слова: | розвиток суспільства поведінка особистості життєдіяльність комунікативна освіта майбутніх педагогів комунікативна компетентність майбутніх педагогів |
Дата публикации: | ноя-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства в умовах вільного вибору, в якому перебуває нинішній світ, особистість часто втрачає самостійність, не вміючи визначити й цивілізовано проявити своє ставлення до змін у соціумі, залучитися до діалогу. Це погано впливає на поведінку особистості, її життєдіяльність. Формування готовності й уміння жити й навчатися в умовах,що змінюються, постає як гостра потреба усіх ланок сучасної школи. Зрозуміло, що особливої значущості набуває комунікативна освіта майбутніх педагогів. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить, що компетентність у навчанні як характеристика результатів навчання широко використовується в освітніх системах європейських країн, США та Канади. Зарубіжні й вітчизняні автори (І. Єрмаков, О. Савченко, Д. Равен, А. Хуторський) доводять, що ключові компетентності у навчанні змінні, мають рухливу структуру, залежать від пріоритетів суспільства, цілей освіти, особливостей у соціумі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bobrikova.docx | 16,09 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.