Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323| Назва: | ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
| Автори: | Бобрикова, Ю.С. |
| Ключові слова: | розвиток суспільства поведінка особистості життєдіяльність комунікативна освіта майбутніх педагогів комунікативна компетентність майбутніх педагогів |
| Дата публікації: | лис-2016 |
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства в умовах вільного вибору, в якому перебуває нинішній світ, особистість часто втрачає самостійність, не вміючи визначити й цивілізовано проявити своє ставлення до змін у соціумі, залучитися до діалогу. Це погано впливає на поведінку особистості, її життєдіяльність. Формування готовності й уміння жити й навчатися в умовах,що змінюються, постає як гостра потреба усіх ланок сучасної школи. Зрозуміло, що особливої значущості набуває комунікативна освіта майбутніх педагогів. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить, що компетентність у навчанні як характеристика результатів навчання широко використовується в освітніх системах європейських країн, США та Канади. Зарубіжні й вітчизняні автори (І. Єрмаков, О. Савченко, Д. Равен, А. Хуторський) доводять, що ключові компетентності у навчанні змінні, мають рухливу структуру, залежать від пріоритетів суспільства, цілей освіти, особливостей у соціумі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bobrikova.docx | 16,09 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.