Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Назва: КЛІЄНТ-СЕРВЕРНА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИКЛИКІВ В МІКРОCALL-ЦЕНТРІ
Автори: Сухоруков, Р.М.
Ключові слова: Call центр
мікроCall центр
веб-сервіс
взаємодія програмних компонентів
програмування мовою PHP
технологія SOAP
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Саll-центри являють собою організаційно-технічний комплекс, призначений для приймання й обробки великих потоків телефонних викликів клієнтів за допомогою операторів. Головним же завданням такого центру є забезпечення взаємодії із клієнтами в тому обсязі, у якому це необхідно компанії, щоб ефективно працювати й діставати більший прибуток. Основна проблема – збільшення навантаження (кількості викликів) та відповідне збільшення статистики обробки даних, з одного боку, з іншого перехід на пакетне обслуговування викликів, який потребує нового обладнання. Дослідити роботу центру в таких умовах є досить актуальним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suhorukov.docx135,53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.