Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Название: КЛІЄНТ-СЕРВЕРНА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИКЛИКІВ В МІКРОCALL-ЦЕНТРІ
Авторы: Сухоруков, Р.М.
Ключевые слова: Call центр
мікроCall центр
веб-сервіс
взаємодія програмних компонентів
програмування мовою PHP
технологія SOAP
Дата публикации: ноя-2016
Краткий осмотр (реферат): Саll-центри являють собою організаційно-технічний комплекс, призначений для приймання й обробки великих потоків телефонних викликів клієнтів за допомогою операторів. Головним же завданням такого центру є забезпечення взаємодії із клієнтами в тому обсязі, у якому це необхідно компанії, щоб ефективно працювати й діставати більший прибуток. Основна проблема – збільшення навантаження (кількості викликів) та відповідне збільшення статистики обробки даних, з одного боку, з іншого перехід на пакетне обслуговування викликів, який потребує нового обладнання. Дослідити роботу центру в таких умовах є досить актуальним.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suhorukov.docx135,53 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.