Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСухоруков, Р.М.-
dc.date.accessioned2016-11-09T12:08:41Z-
dc.date.available2016-11-09T12:08:41Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287-
dc.description.abstractСаll-центри являють собою організаційно-технічний комплекс, призначений для приймання й обробки великих потоків телефонних викликів клієнтів за допомогою операторів. Головним же завданням такого центру є забезпечення взаємодії із клієнтами в тому обсязі, у якому це необхідно компанії, щоб ефективно працювати й діставати більший прибуток. Основна проблема – збільшення навантаження (кількості викликів) та відповідне збільшення статистики обробки даних, з одного боку, з іншого перехід на пакетне обслуговування викликів, який потребує нового обладнання. Дослідити роботу центру в таких умовах є досить актуальним.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectCall центрen_US
dc.subjectмікроCall центрen_US
dc.subjectвеб-сервісen_US
dc.subjectвзаємодія програмних компонентівen_US
dc.subjectпрограмування мовою PHPen_US
dc.subjectтехнологія SOAPen_US
dc.titleКЛІЄНТ-СЕРВЕРНА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИКЛИКІВ В МІКРОCALL-ЦЕНТРІen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suhorukov.docx135,53 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.