Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Title: КЛІЄНТ-СЕРВЕРНА СИСТЕМА ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИКЛИКІВ В МІКРОCALL-ЦЕНТРІ
Authors: Сухоруков, Р.М.
Keywords: Call центр
мікроCall центр
веб-сервіс
взаємодія програмних компонентів
програмування мовою PHP
технологія SOAP
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Саll-центри являють собою організаційно-технічний комплекс, призначений для приймання й обробки великих потоків телефонних викликів клієнтів за допомогою операторів. Головним же завданням такого центру є забезпечення взаємодії із клієнтами в тому обсязі, у якому це необхідно компанії, щоб ефективно працювати й діставати більший прибуток. Основна проблема – збільшення навантаження (кількості викликів) та відповідне збільшення статистики обробки даних, з одного боку, з іншого перехід на пакетне обслуговування викликів, який потребує нового обладнання. Дослідити роботу центру в таких умовах є досить актуальним.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5287
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет енергетичнйи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suhorukov.docx135,53 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.