Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149
Title: ВИКОРИСТАННЯ КОНСПЕКТІВ-СХЕМ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЛЕКЦІЯХ
Authors: Волошина, О.І.
Keywords: пізнавальна діяльность студенів
активізації пізнавальної діяльності студенів
структурність знань
системно-структурний підхід
методичні елементи - схеми-опори, конспекти-схеми
інтенсифікація навчання
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Проблема використання наочності, як засобу активізації пізнавальної діяльності студенів вищих навчальних закладів, не зникла. Навпаки, у світи нових завдань перед системою вищої освіти, вона дедалі більше набуває актуальності. Проте, як показують результати останніх досліджень в цій області, просте представлення абстрактних понять в наочній формі – це ще далеко не кращий варіант вирішення проблеми наочності. В.Ф Паламарчук відзначає, що для розвитку мислення надзвичайно важливо, щоб знання засвоювалися не як механічне зібрання розрізнених частин, а як струнка система взаємозв'язаних компонентів.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshina.docx18,3 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.