Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, О.І.-
dc.date.accessioned2016-09-13T08:54:37Z-
dc.date.available2016-09-13T08:54:37Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149-
dc.description.abstractПроблема використання наочності, як засобу активізації пізнавальної діяльності студенів вищих навчальних закладів, не зникла. Навпаки, у світи нових завдань перед системою вищої освіти, вона дедалі більше набуває актуальності. Проте, як показують результати останніх досліджень в цій області, просте представлення абстрактних понять в наочній формі – це ще далеко не кращий варіант вирішення проблеми наочності. В.Ф Паламарчук відзначає, що для розвитку мислення надзвичайно важливо, щоб знання засвоювалися не як механічне зібрання розрізнених частин, а як струнка система взаємозв'язаних компонентів.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпізнавальна діяльность студенівen_US
dc.subjectактивізації пізнавальної діяльності студенівen_US
dc.subjectструктурність знаньen_US
dc.subjectсистемно-структурний підхідen_US
dc.subjectметодичні елементи - схеми-опори, конспекти-схемиen_US
dc.subjectінтенсифікація навчанняen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КОНСПЕКТІВ-СХЕМ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЛЕКЦІЯХen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshina.docx18,3 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.