Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149
Название: | ВИКОРИСТАННЯ КОНСПЕКТІВ-СХЕМ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЛЕКЦІЯХ |
Авторы: | Волошина, О.І. |
Ключевые слова: | пізнавальна діяльность студенів активізації пізнавальної діяльності студенів структурність знань системно-структурний підхід методичні елементи - схеми-опори, конспекти-схеми інтенсифікація навчання |
Дата публикации: | сен-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Проблема використання наочності, як засобу активізації пізнавальної діяльності студенів вищих навчальних закладів, не зникла. Навпаки, у світи нових завдань перед системою вищої освіти, вона дедалі більше набуває актуальності. Проте, як показують результати останніх досліджень в цій області, просте представлення абстрактних понять в наочній формі – це ще далеко не кращий варіант вирішення проблеми наочності. В.Ф Паламарчук відзначає, що для розвитку мислення надзвичайно важливо, щоб знання засвоювалися не як механічне зібрання розрізнених частин, а як струнка система взаємозв'язаних компонентів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5149 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет технологічний) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshina.docx | 18,3 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.